A 2020-as év több kihívást tartogatott minannyiunk számára, mint gondoltuk. A Magyar Látszerész Szövetség egész éves kitartó munkával segítette az optikákat és a lakosságot az éleslátás szolgálatában.

Az évet az UV EXTRA TÉL kampánnyal kezdük, mely fő célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét a téli UV védelem fontosságára. Megoldásként figyelmükbe ajánlottuk az optikák napszemüveg kínálatát és a lehetőséget, hogy dioptriás szemüvegük is védhet 100%-osan az UV sugárzás ellen.

Márciusban a vírushelyzet által okozott váratlan kihívás páratlan összefogást eredményezett az optikai szakmában. Az Ügyeletes optikák kampányban közel 800 optika vett részt. A kampány célja a lakosság naprakész tájékoztatása volt a nyitvatratási információkkal kapcsolatban. 

Nyáron az UV EXTRA NYÁR kampányunk keretében beszéltünk a nyári UV védelemről, a szituációkról, amikor veszélyben a látásunk, a védekezés elmulasztásának lehetséges következményeiről és az optikák által kínált megoldásokról.

Október a Látás Hónapja hosszú évek óta, idén sem volt ez másképp. Ami mégis újdonságként jelent meg kampányunkban, az az 5 pontos COVID védelmi rendszer, és a letölthető online kuponok voltak. Az új elemekkel a lakosság biztonságérzetét növeltük. 

További új ötletekkel és inspirációval nézünk a 2021-es év elé.